Facebook status

Gjorde en "gilla min status så skriver jag om dig på min blogg" så nu är det bara för mig att skriva.. :)

Fanny Lindqvist:
Fanny Lindqvist
Sjukt snäll och söt tjej i min klass som har fett bra humor!
och gillar Twilight vilket är ett plus :D
Emma Nilsson:
Emma Nilsson
Också en sjukt söt tjej, som jag bara har träffat 1 eller 2 gånger för flera år sen! :o
men hon är säkert jätte snäll och rolig när man har lärt känna henne! :)
Celine Donselius:
Celine Zenda Donselius
Sjukt snäll tjej som var en av mina första vänner på Farsta ridskola vi hade en jättebra kontakt,
men sen flyttade hon :( sen dess har vi typ inte hörts!
Madde Andersson:
Madde Andersson
jättesöt tjej som red på farsta när jag red där men nu har hon istället köpt en ny häst som ser helt underbar ut! :o hon är även SJUKT bra på att rita! läs hennes blogg här
Cinthia Iliopoulos:
Cinthia Iliopoulos
Cinthia är en av världens finaste tjej med en otroligt ärlig insida, och utsidan är lika perfekt!, hon förstår min humor, hon är en av mina bästa vänner som jag skulle kunna offra livet för.
Anna Bergström:
Anna Bergström
Vad kan jag säga mer än att du är världens bästa mamma? ♥
Jennifer Fridholm:

En jättesnygg och söt tjej som gick i min skola!, han aldrig snacka med dej men du verkar schysst! :)
Shewit Tesfagabreal:
Shewit Tesfagabreal
En av klassens snällaste och sötaste tjej!, som sjunger jättebra och är sjukt rolig! :)
Ines Römdhäni:
Ines Römdhäni
Sjukt skön och rolig tjej, som jag har träffat en gång!
Amanda Staaf:
Amanda Staaf
Jättesöt och vacker tjej, som jag bara har "träffat" några gånger, men du verkar jätte schysst :)
Sara Jahangiri:
Sara Jahangiri
Sjuuuktvacker tjej i min franska grupp som jag skulle vilja lära känna lite bättre!, sjukt coolt efternamn har hon också :)
Alva Jakobsson:
Alva Jakobsson
Min älskade gamla granne som också är Robsessed :D <3, saknar henne sjukt mycket ♥
Cecilia Mörke:
Cecilia Mörke
Jättegullig och snäll tjej med sjukt bra humor! :D , ett plus är at hon också diggar Twilight :)
Mathilda Lundkvist:
Mathilda Lundkvist
Min ÄLSKADE BK/KK (biokompis,kryssningskompis=), Vi var bästa vänner i typ 3-5? , sen böt hon skola och vi tappade kontakten ett tag.. men nu har vi funnit varandra igen, hon är SJUKT söt och har bäst humor :)
Emma Bergström:
Emma Den Bästa
Min otroligt söta, men ovanligt jobbiga lillasyster..Jag älskar henne :)
Celicia Iliopoulos:
Celicia Iliopoulos
skulle ta ett helt inlägg att beskriva den här underbara tjejen! hon är min allra bästa vän och jag älskar henne över allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0