The time flies when you're throwing watches! :3

Rubriken är awesome! right? :3
Jag har tråkigt så jag tänkte göra ett blogginlägg lol!
Idag har jag bara chillat framför datorn hela dagen (like always!) och nu ska jag hoppa in i le dusch! :3
I'm bored! like seriously! Oh! I was at the movies last night! Why am I speaking english? Hah! Nejmen jag var på bio igår med pappa! Vi såg på Avengers den var faktiskt bra! Och Robert Downey Jr var snögg i den! :'D och Chris Hemsworth såg också helt okay ut med sina muskler! :3 Yum Yum Yum! I natt klockan 03.30 (svensk tid!) sänds ju MMA på Mtv,I really wants to see it! Fast jag har ju skola imorgon so..fuck! Nejmen jag kanske kollar lite iallafall! Robsten ska vinna "Best Kiss" Kategorien,annars blir jag arg! :3 Jag är ju redan lite småsur pga att Rob inte kommer att närvara! D: Men det blir nog awesome ändå!
Nä..nu ska jag hoppa in i duschen! Talk to ya guys later! ;)

Kommentarer
Postat av: Ur round little buddy :3 <3

Snögg :3

2012-06-09 @ 10:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0