Frikadeller get's mad if you don't bloggar! :3

Hah,Fick ett klagomål från min kära frikadell som sa åt mig att blogga mer! :3 Jag ska försöka LOL,men jag orkar inte D: Men nu ska du få dig ett inlägg så att du blir lika gla' som en ko som äter chokla',okay det där var det sämsta "skämtet" ever ._. Nejmen seriously..vad ska jag blogga om? 
Lol,Nejmen just nu sitter jag och glor på AVPM (A Very Potter Musical) Det är rätt awesome faktiskt! WHAT THE HELL IS A HUFFLEPUFF?!,I'm a Hufflepuff you silly muggle! No but let's be serious..Sirius! Okay min Potterheaddel av hjärnan börjar ta över! ._. Tänk om alla Potterheads skulle ta över jorden..det skulle vara awesome! hm....Haha,jag orkar inte! I'm so boring! Um...Ja..det är väl så jag säger hejdå :3 BYE!
HUFFLEPUFF POWER! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0