I can't go to Pigfarts!,It's on Mars! D:

Hur bor du: I ett beige(t) 3våningshus i en lägenhet på våning 2 x)
Brukar du komma i tid: Yes
Hur lång är du: 172 cm
Kan du laga mat: Well..Om ni räknar att koka nudlar som att laga mat så yes!
Vad jobbar du med/pluggar du: Uh..Jag går i Grundskolan fortfarande..
Vad har du på dig just nu: Rosa Pyjamaströja och ett par beiga ap-pyjamasbyxor! :3

Har du någon fobi: Åh Ja! Komodovaraner är min största fobi! Sen är sprutor och ormar rätt hemska dom med!

Hade du en bra kväll igår: Jupp!

Vilket är ditt senaste inköp: Um..godiset jag köpte igår! :3

Din favoritdryck på morgonen: Vatten eller Juice!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma!
Har du sovit i din egen säng inatt: Yesbox!
Vad hade du sönder senast: Min glasspinne x)
Vem snackade du med senast: Emma!
Varm favoritdricka: Butterbeer! :3
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Water!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Um..kommer inte ihåg o.o
Saknar du någon just nu: Yesyesyes!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Smaska,säga att Hp/Twilight är dåliga eller klaga på Rob's utseende
Någon jag stör mig på: Falks människor och Twihaters!
Intressen: Äta! Osv! :3
senaste person du kramade: Um..Min Harry Potterkudde! :3
Senaste person du ringde: Mum!
Senaste person som ringde dig: Saga!
Vad drack du senast: Mjölk! :3

Vill du ha barn: yeah!
Längtar du till din nästa födelsedag: Jadå!
Har rakat dina ben någon gång: Ja ._.
Är du sugen på något nu: Um...Godis?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen.
Använder du hudkräm: Sometimes!
Attraheras du av män med skägg: Nja :/
Micro-pop eller poppa själv: Micro-Pop!
Brukar du baka: Inte så ofta längre :/
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ah!
Vilken låt lyssnade du senast på: The A Team- Ed Sheeran

Vad tycker du är äckligt: Insekter,Ormar osv!
Har du pengar på mobilen: Alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0